آزاد موزیک

آهنگ های جدید مجاز فارسی

آزاد موزیک

آهنگ های جدید مجاز فارسی

خرید خودروی ملی سمند

خرید خودروی داخلی یکی از مهم ترین مواردی است که در زمینه ی حمایت از کالای داخلی به کشورمان کمک می کند. خرید خودروی ملی سمند یکی ز مواردی است که هم یک کالای با کیفت با قیمت مناسب را خریداری کرده اید و هم از کالای ایرانی همایت کرده اید.

فارس گزارش می‌دهد حاشیه قیمت منفی در بازار خودروهای مونتاژی/قیمت‌گذاری خودروسازان بالاتر از نرخ بازار


حمایت از کالای داخلی یکی از ارکان هر دولتی برای پیشرفت و خروج کنترل شده ی عرض از مملکت است. بررسی سمند به عنوان خودروی ملی موضوع اصلی این پست است و در آن قصد داریم ویژگی های مثبت و منفی آن را بررسی کنیم. امیدواریم از این مطلب لدت ببرید.

سمند نام اولین خودرویی است که با مارک تجاری یک شرکت ایرانی به نام ایران خودرو ساخته شد. سمند به معنای اسب زرد رنگ است. مدل‌های سمند عبارت‌اند از: سمند LX و سمند سریر و سورن.

این سه سری با توجه به ویژگی ها و اپشن هایی که به روی ماشین قرار داده شده است  تقسیم بندی شده است. به این صورت که در هیچ یک از موارد سه خودرو اتاق ماشین یکی بوده و اپشن هایی مانند فرمان هیدرولیک و میزان امنیت ایربگ متغیر است.

موتور این خودرو نیز ساخت پژو است. قالب‌های اصلی بدنه خودرو (قطعات خارجی و درونی یا به صلح قالبسازان آتر) ساخت شرکت میازو ژاپن(که در ژاپن قالبسازی در جه دو محسوب می‌شود و به هیچ عنوان با قالبسازانی مانند فوجی که طرف قرارداد سایپا می‌باشد قابل وفق نیست) ساخته شد. این خودرو در سال ۱۳۸۵ به روسیه صادر شد.

فارس گزارش می‌دهد حاشیه قیمت منفی در بازار خودروهای مونتاژی/قیمت‌گذاری خودروسازان بالاتر از نرخ بازار

از نظر فنی خودروی ملی سمند یک گزینه ی مناسب در برابر هم رده های خود است. مدل هی جدید تر این خودرو از امنیت خوبی برخوردار است و به نصبت کارایی آن، هزینه ی بالایی نداشته و از نظر فنی بسیار عالی است.

به طور کلی سمند شگفت انگیز مدل پایه انواع سمند است که با تغییر در آن به مدلهای مختلف دست یافته اند. موتور سمند معمولی از نوع XU7JP/L3 انژکتوری و با حجم ۱۷۶۱ ccو تعداد ۴سیلندر قدرتی در حدود ۱۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.