آزاد موزیک

آهنگ های جدید مجاز فارسی

آزاد موزیک

آهنگ های جدید مجاز فارسی

۸ دیکشنری و نرم افزار ترجمه اندروید برتر جهان

معرفی ۸ دیکشنری و نرم افزار ترجمه اندروید برتر جهان+ دانلود:نرم افزار های ترجمه در گروه اپلیکیشن های پرکاربرد و تخصصی قرار گرفته و اکثر کاربران به یک نرم افزار ترجمه بر روی گوشی های خود نیاز دارند. ولی:

 کدام برنامه و نرم افزار ترجمه کارکرد بهتری داشته و نیاز های ما را برطرف می کند؟

یک نرم افزار ترجمه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

آیا فقط ترجمه متنی کافیست یا ترجمه صوتی نیز لازم است؟

 

معرفی، بررسی و مقایسه ی نرم افزار ها

برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ۸ نرم افزار ترجمه اندروید ی برتر جهان با زوم تک همراه باشید.

 

      1. نرم افزار ترجمه اندروید  Dictionary.com

به عنوان یکی از بهترین ها در نوع خود است. پایگاه داده ی این نرم افزار ترجمه اندرویدی شامل بیش از ۲ میلیون لغت ، اصطلاحات و کلمات مترادف می باشد. برای ترجمه ی بسیاری از مفاهیم به صورت آفلاین عمل کرده و در صورت نیاز از طریق اینترنت به پایگاه داده ی مرکزی خود متصل شده و عمل ترجمه را انجام می دهد. همچنین این اپلیکیشن ترجمه مجهز به ترجمه ی صوتی نیز می باشد که یکی از نقاط قوت این نرم افزار ترجمه اندرویدی در مقایسه با سایر نرم افزار ها ست.

zoomtech.ir

لینک دانلود از google play

 

      ۲. نرم افزار ترجمه اندروید  Google Translate

Google Translate یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نرم افزار های ترجمه در جهان می باشد که دارای چندین ویژگی اختصاصی است و در واقع دیکشنری تخصصی نیز هست. با استفاده از این مترجم همراه شما میتوانید تصاویر گرفته شده در داخل نرم افزار و صدا ها را نیز ترجمه کرده و در قالب متن یا صوت آن را تحویل بگیرید.

zoomtech.ir

لینک دانلود از google play

 

    3. نرم افزار ترجمه اندروید  Merriam-Webster

یکی دیگر از نرم افزار های ترجمه ی اندرویدی محبوب می باشد که علاوه بر ترجمه ی لغات انگلیسی ، مترادف ، متضاد ، مثالی ازکلمه در داخل جمله و تلفظ صوتی آن را نیز ارائه می دهد. این اپلیکیشن ترجمه نیزبه صورت آفلاین کار کرده و نیازی به اتصال اینترنت جهت ترجمه ندارد.

zoomtech.ir

لینک دانلود از google play

 

   4. نرم افزار ترجمه اندروید  Free Dictionary

این نرم افزار که به صورت رایگان در دسترس می باشد، قادر به ترجمه ی زبان انگلیسی به ۴۰ زبان مختلف دنیا بوده ، اصطلاحات و لغات دارویی و دولتی را به صورت کامل تحت پوشش قرار می دهد. برخی از محتوای این اپلیکیشن ترجمه که برای استفاده ی آفلاین ساخته شده اند که می توانید آن ها را دانلود کنید.

zoomtech.ir

لینک دانلود از google play

    

     5.  فرهنگ لغت زبان انگلیسی Oxford

این نرم افزار رایگان یکی از بهترین اپلیکیشن های ترجمه موجود در جهان می باشد که از یک پایگاه داده ی کاملا جامع و بروز استفاده می کند.  Oxfordتمامی لغات و اصطلاحات را در یک متن کاملا ساده و روان توضیح داده و مثال هایی برای آن ارائه می دهد (انگلیسی به انگلیسی). همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار هر دو تلفظ بریتانیایی و امریکایی را دریافت کنید.

zoomtech.ir

لینک دانلود از google play

 

     6. نرم افزار ترجمه اندروید  Dictionary Offline

همانطور که از نام این نرم افزار نیز مشخص است، برای ترجمه ی آفلاین لغات و اصطلاحات استفاده می شود. این نرم افزار به عنوان فرهنگ لغت تک زبانه برای زبان های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی و همچنین یک لغت نامه ی چند زبانه ی جامع عمل می کند.

zoomtech.ir

لینک دانلود از google play

    

     7. نرم افزار ترجمه اندروید  Urban Dictionary

 Urban Dictionary (لغت نامه شهری) در واقع شامل اصطلاحاتی است که به صورت عامیانه توسط افراد استفاده شده و به ندرت در لغت نامه ها یافت می شوند. این نرم افزار نیز به صورت آنلاین کار می کند.

zoomtech.ir

لینک دانلود از google play

 

     8. نرم افزار ترجمه اندروید  iTranslate

اگر هیچ یک از اپلیکیشن ها نتوانند پاسخ گوی نیاز هایتان باشند، iTranslate را امتحان کنید. این نرم افزار ترجمه اندروید ی قادر به درک، ترجمه و صحبت به بیش از ۵۰ زبان دنیا ست.

zoomtech.ir

لینک دانلود از google play

منبع: اخبار فناوریphone arena

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

خدمت فرهنگیان عزیز اعم از مدیران و سایر پست های سازمانی باید عرض کنم که بعد از اصلاح و بهبود ملاک های موجود در برنامه ریزی مدرسه می توانیم به ارتقای سطح مدیریت و معاون در آموزشگاه و در نهایت آموزش و پرورش دستیابی پیدا کنیم. به همین علت نیاز است که مدیران و سایر عوامل آموزشی در جهت اجرای هر چه بهتر فرایندها و ملاک های مربوطه تلاش نمایند.

به همین علت مدارس ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم با تلاش در جهت بهبود ملاک ها و فرایندهای موجود و همچنین در دست اجرا می کوشند به بهترین شکل ممکن برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را در پست های سازمانی مختلف ارائه داده و سطح علمی و فرهنگی مدرسه را بالا ببرند.

اهمیت برنامه ریزی در راستای برنامه سالانه و تقویم اجرایی

کلیه فعالیت هایی که مدیران و سایر عوامل مدارس به صورت روزانه و روتین در قالب قوانین و مقررات و همچنین اجرای بخشنامه ها و وظایف محوله انجام می دهند می بایست بر اساس یک برنامه زمانبندی شده و دقیق و مورد تایید آموزش و پرورش صورت پذیرد که به این نوع برنامه سالانه و تقویم اجرایی که مربوط به کلیه پست های سازمانی مدارس می باشد برنامه عملیاتی سالانه گفته می شود.این برنامه ها از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل می شوند و از ابتدای سالتحصیلی تا پایان سال انجام می گیرند.

انواع برنامه های اجرایی سالانه

  1. برپایی مراسم آغازین
  2. اجرای به موقع و دقیق بخشنامه ها
  3. عملیات حسابداری و مالی بر اساس مقررات
  4. بهبود وضعیت بوفه
  5. ایجاد آیین نامه در راستای حفظ وضعیت بهداشت

برنامه سالانه و تقویم اجرایی براساس طرح های مختلف

برنامه سالانه و تقویم اجرایی به دو دسته تقسیم می شود :

  • برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر
  • برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی

برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس مختلف

با توجه به آنچه پیرامون برنامه سالانه و تقویم اجرایی بحث شد باید گفت : مدارس مختلف می بایست در جهت بهبود وضعیت دانش آموزان و کسب رضایت اولیاء و گرفتن تاییدیه آموزشی هر یک به تناسب وظایف و مسئولیت های خود به تدوین برنامه سالانه و تقویم اجرایی بپردازند.آنچه مسلم است موضوعات و محتویات برنامه سالانه و برنامه عمل و همچنین تقویم اجرایی در مدارس و آموزشگاه های مختلف با هم تفاوت دارد. انواع مدارس و آموزشگاه هایی که باید برنامه سالانه و تقویم اجرایی ارائه دهند عبارتند از :

برنامه سالیانه برای انواع مدارس

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی آموزشگاه ابتدایی

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی آموزشگاه استثنایی

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس متوسطه حرفه ای

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس قرآنی

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه اول

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه دوم

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس شاهد

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی بزرگسالان

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس نمونه دولتی

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس تیزهوشان

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس شبانه روزی

  • برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس هیئت امنایی

  • منبع : https://moallemblog.com/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3/