آزاد موزیک

آهنگ های جدید مجاز فارسی

آزاد موزیک

آهنگ های جدید مجاز فارسی

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام یکی از نیازهای بسیار جالب کاربران این شبکه اجتماعی است که در بسیاری از نتایج جستجو نیز به دنبال آن هستند و حتی قیمت‌های بسیار گزافی برای آن پرداخت می‌کنند. خرید فالوور اینستاگرام یکی از دغدغه‌های بزرگی است که به گفته بسیاری از کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات از بزرگترین اشتباهاتی است که هر کسب و کار یا فردی امکان انجام آن را دارد!

البته گفتنی است که یکی از دلایل تمایل افراد برای خرید فالوور اینستاگرام این است که توجه همه کاربران این شبکه به سمت اکانت‌هایی است که بیشترین فالوور را دارد و به همین دلیل روز به روز بر دنبال کنندگان آن‌ها به صورت واقعی اضافه می‌شود ولی آیا همه این اکانت‌ها به صورت غیر واقعی اقدام به افزایش فالوورهای خود کردند؟

برای خرید باکیفیت ترین فالوور های اینستاگرام روی " خرید فالوور گلدفالوور "  کلیک کنید.

شاید شما هم تبلیغات این چنینی را دیده باشید که ” 500 فالوور اینستاگرام فقط 4 دلار ” یا ” فالوورهای واقعی اینستاگرام را از ما بخواهید ” ولی نکته ابهام‌انگیز در این تبلیغات اذعان بدون تعارف به خرید و فروش فالووری است که در صورت واقعی بودن عملا نشان‌دهنده هک شدن حساب کاربری افراد یا تقلب در این موارد است که می‌بایست خریدار یا حتی نهادهای ناظر به آن توجه کنند و از دامن زدن به این موضوع جلوگیری کنند.

اما نکته اصلی در موضوع خرید فالوور اینستاگرام وسوسه‌ای‌ است که معمولا در فرد خریدار ایجاد می‌کند چرا که قطعا هر فرد نا آشنایی در اولین برخورد دوست‌دار این موضوع است که بتواند با افزایش فالوورهایش به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند ولی به گفته بسیاری از کارشناسان فالوورهای فیک به راحتی قابل تشخیص بوده و در بلند مدت تاثیری در روند کسب درآمد یا مشهوریت فرد نداشته و حتی به ضرر او منجر می‌گردد.

خرید فالوور اینستاگرام

جدا از فالوور یکی دیگر از تبلیغاتی که در این بین شاهد هستیم تبلیغات مربوط به لایک اینستاگرام است که همانند موضوع دنبال کننده توسط کارشناسان به طور کلی رد می‌شود چرا که در بلند مدت به دلیل شناسایی راحت آن‌ها و عدم توانایی فرد برای استمرار این اتفاق به ضرر کسب و کار یا فرد تمام می‌شود.

منبع

ایزوگام چیست

ایزوگام یک نوع پوشش مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی می باشد که به وسیله ی گرما برسطح بستر بام چسبانده شده و از ورود نفوذ آب و رطوبت به بخش زیرین خود جلوگیری می‌کند. دوام ایزوگام بطور متوسط ۱۰ سال است.

ایزوگام یک نوع پدیده است به طور صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی(تجربه) و فناوری هایی در جهت ایمن سازی سازه‌ها در مقابل نم و رطوبت حاصل از بارش برف و باران. ایزوگام نیز مدل های متفاوتی دارد، پس از گذشتن از آزمون‌های گوناگون، درآزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، نسبت پایداری‌اش را بالاخواهند داد.

ایزوگام شرق دلیجان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع آن است.

 

ایزوگام شرق گستر دلیجان  ایزوگام شرق گستر دلیجان

 

هر سازه ای در مقابل نمی که حاصل از بارش برف وباران دچار رطوبت و نم زدگی می شود که جهت جلوگیری از نفوذ این رطوبت از قیر و گونی استفاده می شده است اما همان طور که در بخش مشخصات قیر توضیح داده شد ضعف هایش خیلی زیاد و دردسر زا می باشد ، برای برطرف کردن برخی از این نقایص و کم کردن مراحل داغ نمودن قیر و موجود نبودن گونی مرغوب ایزوگام پا در عرصه تولید نمود.

این نوع محصول به نسبت روش های قبل خیلی بهتر و در هنگام اجرا خطرات پایین تری در بر دارد و به دلیل روکش ضعیفی که بر روی آن وجود دارد در زمان تردد افراد قیر به انتهای کفش افراد چسبیده نمی شود ، همچنین روکش آلومینیومی آن اجازه جذب حرارت کمتری به سازه می دهد هر چند که خودش بسیار گرم می گردد.

 

ایزوگام یک نوع پوشش می باشد برای عایق کردن پشت بام و هر گونه سازه ی دیگر در قبال آب باران و رطوبت از برف و باران و نم است. موادی که تشکیل دهنده ی ایزوگام هستند قطعا قیر و الیاف مصنوعی است و دوام آن به صورت متوسط 10 سال است. علت اصلی ظهور ایزوگام درصنعت را می توانیم نیاز به محافظت درمقابل رطوبت,عدم وجود گونی مرغوب و کاهش مراحل داغ کردن (روش های قدیمی عایق نمودن) و مزایایی نیز مانند ترددآسان و جذب حرارت کمتر دانست.

 

انواع ایزوگامایزوگام ها با توجه به ماده اصلی تشکیل دهنده شان به دو دسته تقسیم می شوند:1. ایزوگام پلیمری:ماده ای که در این نوع ایزوگام است قیر خالص می باشد که ۷۰-۶۰است که در پالایشگاه و از تقطیر نفت خام به وجود می‌آید. قیر خالص از نتیجه ی پالایش به دو قسمت جامد ونیمه جامد تقسیم می شود. نامگذاری کردن قیر خالص بر اساس درجه نفوذ می باشد و قسمتی که از آن استفاده می گردد آب بندی پشت بام است.

 

ایزوگام شرق گستر دلیجان ایزوگام شرق گستر دلیجان

ساخت ایزوگام پلیمریBPP:موادی که مورد نیاز می باشد: پلی آستر، قیر خالص ۷۰-۶۰ ، لایه آلومینیم ۱۴ الی ۱۶ میکرون، تیشو، فیلم پلی اتیلن ، پودر تالک، مواد APP درجه ۱ و ۲، پوشال گونی پلاستیکی این مواد دردستگاه ساخت پلیمر میکس وپخته می شوند که حاصل آن مایع پلیمراصطلاح عامیانه (شیره) ایزوگام است.این مایع در خط تولید تبدیل به ایزوگام (عایق رطوبتی)می شود.

2. ایزوگام دمیده BOF:ماده اصلی تشکیل دهنده ی این مدل از ایزوگام قیر دمیده است که حاصل از دمیده شدن هوا به یک مازوت یا نفت کوره به وجود می آید و همچنین نیز نسبت به ایزوگام پلیمری کیفیتی پایین تر و عمری کم تر دارد. قیر دمیده در مقایسه با قیر خالص حساسیت کمتر نسبت به تغییرات دما ، درجه نرمی بیشتر و درجه نفوذ کمتر دارد و مواردی که در آن استفاده می گردد باتری اتومبیل ، ساخت ورق‌های پوشش بام و اندودکاری است. علامت اختصاری قیر دمیده Rو علت نامگذاری آن براساس درجه نفوذ ودرجه نرمی است به طور مثال قیر۸۰/۲۵ R دارای درجه نرمی 80و درجه نفوذ 25 است .

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده محبوب

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده محبوب

شهاب مظفری خواننده، نوازنده و آهنگساز زاده 7 اردیبهشت 1363 در شهر تهران است.وی پس از از تحصیلات متوسطه در رشته کامپیوتر وارد دانشگاه شد.

شهاب مظفری

شهاب مظفری به دلیل علاقه ای که به موسیقی داشت در کنار تحصیلاتش در زمینه موسیقی نیز فعالیت داشت.
اولین آهنگِ خود را با ترانه و آهنگسازیِ خود در سال ۱۳۸۷ به نام “از وقتی رفتی…!” منتشر کرد . که ورژن پیانوی این کار ، بسیار پُرطرفدار ظاهر شد.

شهاب مظفری

تا کنون بیش از دهها تِرَک وآهنگ از این خواننده منتشر شده است که تمامی آنها به خاطر جنسِ صدای خاصِ او ، بسیار متفاوت و تاثیر گذار است و سبکِ خاصی که در تمامی کارهایش دنبال می کند ، باعث شده همواره ، تمامی آنها امضایی نامرئی ، داشته باشد. ساز حرفه ای او پیانو ست که از کودکی یادگیریِ آن را آغاز کرد. و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

شهاب مظفری

شروع فعالیت موسیقی

شهاب مظفری در کودکی با ساز پیانو وارد دنیای موزیک شد، سپس گیتار کلاسیک را آموخت و آهنگسازی و خوانندگی را هم دنبال کرد و توانست خیلی زود حرفه ای شود. نخستین آهنگش را سال 87 به نام از وفتی رفتی را اجرا کرد.

 منبع

شخصیت شناسی موسیقی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، آهنگ های مورد علاقه افراد مطابق با شخصیت درونی شان است و درواقع آنها از طریق شنیدن آهنگ های مورد علاقه شان با شخصیت واقعی و درونی شان نوعی ارتباط خاص برقرار می کنند و این امر سبب می شود که از شنیدن آن آهنگ احساس خوشایندی به آنها دست داده و حتی گاهی خواستار آن هستند که آن آهنگ را بارها گوش دهند.

۱- آهنگ های شاد
تشکیل شده از انواع آهنگ های پاپ و محلی شاد و...
افرادی که اغلب این سبک شعری را می پسندند، روحیه شاد و سرحال دارند و در اکثر مواقع از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و البته ناگفته نماند که این افراد که اغلب دنبال هیجان هستند سعی بر این دارند تا با شنیدن این نوع آهنگ ها به هیجان برسند


۲- آهنگ های کلاسیک
این افراد که به شدت به دنبال لحظه ای آرامش می گردند، با شنیدن این نوع آهنگ آن چنان احساس آرامش روحی و جسمی می کنند که اگر در موقع شنیدن آن آهنگ مزاحمشان شوید و یا سعی کنید که آن آهنگ را قطع کند به شدت با شما برخورد می کنند. آنها شخصیتی حساس و گاهی آسیب دیده دارند و کسانی هستند که در زندگی شان مشکلات و دغدغه های فراوان دارند. دوست دارند با شنیدن این نوع آهنگ نوعی خلع روحی خود را درمان کنند.

۳- آهنگ های لایت و آرام
اکثر کسانی که به این نوع سبک علاقه مندند، بسیار آرام و باوقار هستند. اکثر انسان ها از این نوع سبک خوششان می آید. حتی گاهی به روی حیوانات هم اثر می گذارد. بیشتر پزشکان به مادرانی که کودکان ناآرامی دارند توصیه می کنند که در موقع خواب برای کودکانشان آهنگ های آرام بگذارند. البته کسانی که شخصیت ناآرام دارند و معمولا دچار استرس می شوند بهتر است گاهی مواقع این نوع آهنگ را گوش کنند تا کمی آرام شوند. (این نوعی روش درمانی معروف در دنیاست)

۴- آهنگ های غم انگیز
این افراد اغلب کسانی هستند که در زندگی مشکلات زیادی را متحمل شده و یا شکست روحی خورده اند. آنها با شنیدن این آهنگ ها احساس می کنند که انگار تمام ناگفته هایی که مدت ها در دلشان نگه داشته اند را بازگو می کند. گویی انگار حرف های خودشان است. البته بیش از حد گوش دادن به این سبک آهنگ ها باعث افسردگی و نوعی خود درگیری روحی شده و فرد اغلب گوشه گیر و تنها می شود

گاز صنعتی چیست؟

گازهای صنعتی مجموعه ای از ترکیبات شیمیایی گازی هستند که در صنعت به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. اکسیژن، نیتروژن، آرگون و... از جمله عناصر تشکیل دهنده این گاز به شمار می روند .

0002669578_119531.jpg

 

گاز صنعتی چیست؟

گازهای صنعتی مجموعه ای از ترکیبات شیمیایی گازی هستند که در صنعت به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. اکسیژن، نیتروژن، آرگون و... از جمله عناصر تشکیل دهنده این گاز به شمار می روند . لازم به ذکر است که این عناصر از طریق تجزیه هوای تنفسی ما به دست می آیند. گازهای طبیعی، چاه های نفتی و فرآوری از دیگر طرق دست یابی به سایرعناصر سازنده برای فروش گاز صنعتی به حساب می آیند.

همان طور که گفته شد گازهای صنعتی کارایی و کاربرد گسترده ای در زمینه صنعت دارند؛ از همین رو عمدتا در حجم انبوه تولید می شوند. هدف اصلی استفاده از گازهای صنعتی، ایجاد فن آوری در تولید و تامین تجهیزات و قطعات است.  امروزه از گازهای صنعتی در صنایعی نظیر: پتروشیمی، داروسازی، فولاد، بیوتکنولوژیک، هوا فضا، صنایع غذایی، هسته ای و... استفاده می شود. بر طبق آمار کسب شده، بیشترین میزان مصرف گازهای صنعتی در صنایع جوشکاری، برشکاری و غذایی برآورد شده است.

عناصر سازنده گازهای صنعتی

  • نیتروژن : گاز موجود در هوا
  • اکسیژن  : گاز موجود در هوا
  • آرگون : گاز موجود در هوا
  • رادون : گاز نجیب
  • کریپتون : گاز نجیب
  • نئون : گاز نجیب
  • هلیوم : گاز نجیب
  • زنون :گاز نجیب
  • هیدروژن : سایر عناصر موجود
  • کلر : سایر عناصر موجود
  • فلوئور : سایر عناصر موجود

شرکت های مطرح تولید کننده گازهای صنعتی

همان طور که ذکر شد، با پیشرفت علم و تکنولوژی کاربرد گازهای صنعتی در حیطه های مختلف صنعت به میزان چشم گیری افزایش یافته است، به همین دلیل در چند سال اخیر کمپانی های کوچک و بزرگی پا به عرصه تجارت گذاشته اند و با تولید انبوه این گازها، سعی بر تامین نیاز مشتری دارند. درادامه نام 3 کمپانی مطرح، موفق و با تجربه که سالیان متمادی در این عرصه فعالیت دارند، آورده شده است.

شرکت پارسیان گاز مفتخر به همکاری با شرکت ایر لیکوئید است. این شرکت یکی از قطب های اصلی تولید کننده گازهای صنعتی در جهان است که غالبا خدمات خود را به مراکز پزشکی، الکترونیکی و شیمیایی عرضه می نماید. ایر لیکوئید از سال 1902 میلادی پا به عرصه تجارت گذاشت و از آن پس با تلاش و پشتکار مسئولین و متخصصین مجموعه به یکی از برترین کمپانی های تولیدکننده گازهای صنعتی تبدیل شد. این کمپانی چندین دفتر بین المللی در سرتاسر جهان دارد که البته دفتر مرکزی آن ها در پاریس واقع شده است.

کمپانی ب آ اس اف یکی دیگر از شرکت های معروف در تولید گازهای صنعتی و تخصصی می باشد که پارسیان گاز همکاری نزدیکی با این شرکت دارد.این کمپانی از دیگر مراکز تولید گازهای صنعتی درجهان به حساب می آید که در سال 1865 میلادی در لودویگسهافن آلمان بنا نهاده شد. این کمپانی دارای سایت های تولید در تمامی قاره های جهان است و مشتریان آن در سرتاسر جهان پراکنده می باشد. کمپانی ب آ اس اف از مراکز تجاری موفق و پردرآمدی است که در چند سال اخیر سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار فرانکفورت و لندن معامله می شده است

کمپانی پراکس‌ایر این کمپانی از قدیمی ترین و با تجربه ترین تولیدکنندگان گازهای صنعتی است که از سال 1907 میلادی پا به عرصه تولید گذاشته است و دفتر مرکزی آن در  کنتیکت ایالات متحده واقع شده است. کمپانی پراکس‌ایر طی چند دهه گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است؛ به طوری که هم اینک در بالغ بر 50 کشور دنیا نمایندگی دارد.