آزاد موزیک

آهنگ های جدید مجاز فارسی

آزاد موزیک

آهنگ های جدید مجاز فارسی

طرز تهیه باقلوا

طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی برای 6 نفر

طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی برای 6 نفر را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای تدارک دیده ایم. امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین را آموخته و این شیرینی سنتی را در منزل برای عزیزانتان تهیه و نوش جان نمایید. باقلوا را میتوان از شیرینی های فوق العاده خوشمزه و لذیذ دانست که در شهر ها و کشور های مختلفی تهیه و سرو می شوند.
این شیرینی خوشمزه که در اصل با پسته تهیه می شود و البته نوع ترکی آن به این صورت است، روز جهانی خاصی هم دارد. روز جهانی باقلوا 18 نوامبر هر سال در استانبول ترکیه جشن گرفته می شود. طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم، همان باقلوای استانبولی است. پس این آموزش را دنبال کنید و این شیرینی خوشمزه ترکی را آموخته و در منزل با چای نوش جان کنید. یک شیرینی تبریزی برایتان در نظر داریم که کافیه آنرا امتحان کنید؛ پس طرز تهیه قرابیه تبریز مخصوص را مطالعه نمایید.
ترکیه بطور کل از آن دسته کشور هایی است که دارای فرهنگ غنی در زمینه های مختلف بوده و این فرهنگ در آشپزی و تغذیه این کشور این به حد بسیار زیادی دیده می شود. آشپزی ترکی شامل انواع غذاها و شیرینی های خوش طعم و مزه بوده طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی که در حال مطالعه آن هستید نیز یکی از این شیرینی های بی نظیر می باشد.

نکته ای که در رابطه با طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی و انواع آن این بخش میتوان گفت به این صورت است که کشورمان ایران نیز چندین نوع باقلوای خوشمزه را در فرهنگ آشپزی خود دارد. استان هایی نظیر یزد و قزوین از جمله همین استان های محبوب و معروف است اما باید به این مورد اعتراف کرد که باقلوای ترکی، بهترین در این نوع بوده و رقیبی نمی تواند داشته باشد. یکی دیگر از شیرینی های محبوبی که می توانید روش پختش را بیاموزید، طرز تهیه شیرینی بادامی کاوالا می باشد.
البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کشور یونان نیز این شیرینی خوشمزه را به روشی نزدیک به روش ترکی در لیست شیرینی های خود دارد. به شما پیشنهاد می کنم که در صورتیکه تمایل دارید تا هنر آشپزی خود را در زمینه شیرینی های گیلانی نیز افزایش دهید، طرز تهیه شیرینی رشته خوشکار اصل گیلانی را به شما توصیه می کنیم.

منبع : https://1touchfood.com/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%82%D9%84%D9%88%D8%A7-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.